Home now.

Tjenare söta läsare!

Nu har jag kommit hem från plugget. Det var kul idag "förutom skräpplockningen".
Idag på klassens timme så hade vi "musik frågesport", då satte dom på one direction "wmyb" och i musikvidon är det ju såhär "vågor" som hörs i bakrunden i början på videon. Då visste jag att det var den låten, så jag bara skrek ut "KIWI!!!!!!" (namnet på vårat lag) och så sa jag, (1D WMYB) och vår lärare bara "låten hade ju inte börjat än!?" och nettan bara "EMILIA ÄLSKAR ONE DIRECTION!" och Isabella bara "titta på mobilskalet!" haha, sitter och fnissar för mig själv här just nu :). Men nu ska vi om ett tag åka och shoppa. Bloggar nog antingen i bilen, eller på kupolen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0